Репетитор німецької мови – Євгенія Кутальова

Кутальова Євгенія Павлівна, професійний репетитор німецької мови, викладач німецької мови (БЕЗ виїзду додому).

Євгенія КутальоваИнформация по данным сайта kallisto.kiev.ua

Я — дипломований спеціаліст в галузі іноземних мов. В 2006 році закінчила Київський національний університет за спеціальністю «Переклад» і здобула кваліфікацію філолога, перекладача з німецької та англійської мов.

Приватна практика і стаж педагогічної роботи складає 9 років.

Мій основний вид професійної діяльності — це викладання німецької мови, тому я відповідально підходжу до навчання кожного свого учня. Щоб зробити навчання більш цікавим, я стараюсь вносити багато нового в наші заняття, постійно збагачую і вдосконалюю свій німецький «багаж», шукаючи нове в німецьких книжках, фільмах, в спілкуванні з носіями мови. Дуже важливими для мене є успіхи і прогрес, які з кожним тижнем роблять мої учні.

Я прагну «заразити» німецькою мовою, а також допомагати і наставляти на всьому шляху вивчення німецької мови. І якщо до цього всього ви прикладете ваше бажання займатися і дізнаватися нове, то наші зусилля об’єднаються, і незабаром ви побачите перші результати нашої спільної роботи!

Я викладаю німецьку мову для всіх рівнів

Уроки німецької мови дорослим
як з нуля, так і з подальшого рівня, будь-який вік. Комунікативний підхід. Подолання психологічного і мовного бар’єрів. Індивідуальна програма викладання.

Підготовка до вступу в німецьку школу
Діти 5-7 років. Заняття по 30-40 хвилин кілька разів на тиждень. Початкові знання: алфавіт, лічба, прості діалоги, вміння читати,лексика в піснях,віршах.

Допомога молодшим школярам
Повноцінне вивчення німецької мови з 7 років. Знання шкільних програм спеціалізованих німецьких шкіл.

Уроки старшокласникам
Корекція вимови,поповнення лексичного запасу,граматика, розмовні тренінги. Індивідуальна програма навчання.

Підготовка старшокласників до здачі ЗНО (зовнішнього незалежного оцінювання). Підготовка до здачі іспитів у спеціалізованих школах.

Експрес-заняття з репетитором
Експрес-курс перед туристичною поїздкою, підготовка до співбесіди, мозкова атака перед екзаменом, допомога під час іспиту по смс.

Методика викладання

Репетитор – це в першу чергу індивідуальний підхід до учня. Одні більш активні, настроєні і хочуть багато говорити і дискутувати на різні теми. Інші більш спокійні: люблять почитати, послухати, виконати вправи. Також треба зважати на різні цілі навчання. Одним треба німецька для здачі певного іспиту, де упор на граматику, іншим – для розмовної практики. Основний принцип навчання – це розвиток 5 основних навичок:

  • Говоріння. Практика постійного мовлення
    • Вивчення актуальних мовних зворотів і конструкцій
    • Вивчення сучасної розмовної лексики
    • Постійне збагачення словникового запасу
    • Використання різних аудіо- і відеоматеріалів, ігрових методик
    • Вивчення німецьких прислів’їв, приказок, загадок, жартів
  • Читання
    • Робота над перекладом і розумінням німецькомовної літератури
    • Розбір фразеологізмів, ідіом, інших мовних зворотів, що впливають на зміст
  • Аудіювання
    • Тренування сприйняття німецької мови на слух
  • Письмо
    • Тренування складання шаблонів листів різного характеру
    • Письмові вправи на відпрацювання пройденого матеріалу
    • Вивчення сучасних граматичних конструкцій
    • Комплекси письмових і усних вправ на закріплення правил
  • Правильна вимова
    • Вивчення німецьких звуків
    • Правила вимови німецьких букв і буквосполучень
    • Аудіо- і відео уроки на відпрацювання вимови

Граматика

Вивчення граматики побудоване на прикладах і діалогах зі структурами, що вивчаються, і які відпрацьовуються на уроці в розмові, а вдома – на письмових вправах. Граматика не має залишитись теорією, тому ми моделюємо ситуації, де можуть використовуватись ті чи інші граматичні знання.

Мотивація

Важливо знати мотивацію вивчення німецької мови, для чого вона потрібна вам і виходячи з цього будувати програму . Мотивація – це напевно один із найважливіших моментів у вивченні мови. Для роботи, для поїздки за кордон чи для читання Ремарка в оригіналі. Чітка мотивація – це великий відсоток успіху.

Індивідуальний підхід

Зайняття з репетитором – це фактично урок у персонального викладача, в «класі» якого всього лише один учень – Ви. Вам вся увага і турбота. Індивідуальний підхід – це використання і підбір матеріалів, тематика яких цікава саме Вам і які відповідають Вашому рівню знань.

Коли я заговорю?

Важко сказати точно. Все індивідуально. Якщо навчання з нуля, то на кожен рівень приблизно 3 місяці, за умови, що ви систематично займаєтесь німецькою хоча б 2 рази на тиждень півтори години. Також для вивчення німецької важливий психологічний комфорт і мотивація. Треба чітко усвідомлювати, для чого вивчається мова. Дуже важливо знайти час для вивчення мови поза уроками. Це може бути читання, прослуховування касет, перегляд фільмів або робота зі словником. Краще займатися трохи кожен день, ніж кілька годин поспіль, але один раз на два тижні. Також важливим є те, яке місце іноземна мова займає в списку Ваших пріоритетів. Якщо мова Вам цікава і Ви готові присвятити їй 1-2 години щодня, то практично всіх цілей можна досягти менше, ніж за рік.

Підручники і матеріали для роботи

Основа навчання — сучасні підручники німецького видавництва Hueber. Додатково використовуються матеріали з різних джерел. Це матеріали німецьких курсів і підручників, відео- і аудіо-записи, інтернет, пісні, інтерактивні матеріали в електронному вигляді.

Що краще: носій мови чи україномовний викладач?

На початковому етапі потрібен україномовний викладач, оскільки тільки він зможе пояснити нюанси вживання слів і навести аналогії з українською мовою. На більш високих рівнях багато хто вивчає комунікативний аспект іноземної мови з носієм мови, а граматику – з українським викладачем.

Як проходить перше заняття?

На першому уроці відбувається уточнення ваших цілей вивчення мови і планування подальшої роботи. Перший урок – це достатня кількість інформації, щоб зрозуміти, з чим слід працювати далі. Перший урок – це в основному розмовний урок, щоб ви відчули свої можливості і інтерес до мови як до засобу спілкування в першу чергу, а не абстрактної структури. А я зможу відчути ваші слабкі місця (граматика, вимова, лексика, інтонація, аудіювання, темп мови, фразові дієслова і т.д.) і спланувати з ними роботу на наступних уроках.

А що з домашніми завданнями?

Домашнє завдання задається, і кожен раз. Для чого? Якщо Ви займаєтесь з репетитором два рази на тиждень по годині, це виходить дві години іноземної мови на тиждень. Як ви думаєте, наскільки швидко можна навчитися водити машину, якщо їздити на ній дві години на тиждень? А можна стати хорошим програмістом, займаючись програмуванням дві години на тиждень? Думаю, все зрозуміло. До того ж, коли учень виконує домашню роботу, він працює самостійно і покладається тільки на власні сили: він повинен зосередитись, згадати вивчений матеріал або спробувати засвоїти новий, зрозуміти суть завдання і виконати його. Я впевнена, що дуже важливою навичкою при виконанні домашньої роботи є навичка самоперевірки, самоконтролю. Виконання домашнього завдання – показник і своєрідний індикатор як існуючих проблем, так і успіхів. Домашнє завдання вчить обходитися без сторонньої підтримки, адже рано чи пізно з репетитором доведеться розстатись.

Добавить комментарий